Reklamacja i zwroty
1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową po jego wydaniu
Zamawiający ma prawo złożyć reklamację bezpośrednio w sklepie 33-45 Records
2. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien dostarczyć do sklepu 33-45 Records towar wraz z dowodem zakupu (np. paragon lub faktura).
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta.
4. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedawcę listownie, emailem lub telefonicznie.
5. Zwrot pieniędzy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nastąpi
niezwłocznie po zgłoszeniu się Zamawiającego w sklepie 33-45 records po otrzymaniu informacji o sposobie załatwienia reklamacji.
7. W przypadku Towarów, na które producent udzielił gwarancji, dokument gwarancji dostarczany jest wraz z Towarem, przy czym dokument ten wymaga potwierdzenia w sklepie 33-45 Records